mandag 16. juli 2012

Sommer i Trøndelag

                    Sommer i Trøndelag. 12 grader og perfekt turvær. Det er bare å kle seg etter været.
                                                  Utsikt mot Tautra fra Borgen, Hindrem.
                                                              Blåbæra kommer.

Nå er det et år siden vi kom hjem fra Swaziland, og bloggen har ligget nede siden. Kanskje på tide å dele noen refleksjoner fra livet her hjemme.

Jeg sa opp rektorstillingen på Tomasskolen mens vi var i Swaziland, og nå har jeg jobbet ett år som lærer på samme sted, samt noen dager på Bibelskolen til Betel (BIT, tidligere Betelinstituttet). Er fornøyd med valget. Så nå har jeg lærerferie / avspasering for første gang på mange år. Det er passer meg godt. Akkurat nå nytes livet på Myhr, gammelskolen på Sæther i Leksvik. Her går livet langsomt, tid til å lese og gå tur og overvinne rastløsheten som dukker opp når det er stille rundt meg. Tror det er sunt.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar