fredag 11. februar 2011

Hvem skulle trodd at jeg skulle "falle" så dypt?

Optimistisk start på treningsøkta.
 Nå har jeg blitt med på treningsstudio, 30 minutter 3 g i uken. Det hadde jeg ikke trodd om meg selv, jeg som har sverget til fotturer i Bymarka. Men altså, her er det ikke noen Bymark, og det er ikke noen steder å gå tur i nærheten, så da S'lungile allerede var passiv medlem på treningsstudio, og ville ha litt støtte til å bli aktiv igjen, ble jeg med henne.
Min optimistiske treningspartner, S'lungile.
Apparatene står i en sirket med matte mellom hvert apparat. Du går fra satsjon til stasjon i sirkelen og følger rytmen til musikken som står på, og roterer når CD-spilleren sier roter. det tar ca 15 min. det hele gjentas en gang. Et greit opplegg, og jeg blir ihvertfall svett.

Helt skutt etter 30 minutter, men det er jo litt varm også.
Men helt ærlig. det er ganske deilig. Det er litt krise å ikke få rørt seg og bare gå mellom kontoret og huset vårt, så jeg er ganske fornøyd med å være "en som går på trening." 
Som en liten kuriositet kan også nevnes at en av konene til kongen trener sammen med oss. Når hun kommer, kommer hun med to bodyguarder inn på studioet, utenfor står et par politikvinner og en fra det militære.

2 kommentarer:

  1. spreking!! Det er veldig bra:) Skulle trent litt selv også...

    SvarSlett
  2. haha, fantastisk! Digge at ene kona e der med full beskyttelse..hvem vet ka du og S'Lungile kunna funne på ellers;) Flink du e forresten!Viktig å ta vare på seg selv:)stå på!

    SvarSlett